👈 فروشگاه فایل 👉

پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف

ارتباط با ما

... دانلود ...

پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف

دانلود ورد با موضوع پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف 224 ص دارای 189 صفحه و با فرمت .doc و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

 

تعداد صفحه : 189 صفحه

فرمت فایل: ورد .doc و قابل ویرایش

آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

 

قسمتی از متن نمونه:

فهرست مطالب

صفحه                                    عنوان

•    مقدمه                                     7

•    گرافیک و تبلیغات نوین                             12

•    فصل اول: آرم و نشانه ها                         22

•    فصل دوم: اوراق اداری                             38

•    فصل سوم: پوستر                             55

•    فصل چهارم: کاتالوگ و بروشور                     88

•    فصل پنجم : فولدر                             124

•    فصل ششم: بیلبورد                             128

•    فصل هفتم: استند                             148

•    فصل هشتم: هدایای تبلیغاتی                         162   

•    فصل نهم: بسته بندی                             187

•    فصل دهم: لیبل                                 209

•    فصل یازدهم: طراحی جلد                         212

•    منابع و مآخذ                                 221                       

مقدمه :

علائم و نشانه ها از بدو خلقت در اشکال مختلف تصویری همراه انسان بوده است . تصاویر موجود در غارها، زمینه های پیدایش خط ، نمادهای ریاضی در علوم و همچنین سایر زمینه های مختلف ریشهای ابتدایی پیدایش علائم می باشند.

امروزه طراحی آرم یا نشانه از جمله وظایف هنرمند و طراح گرافیک می باشد. هر سازمان یا موسسه ای به هنگام شکل گیری، درصدد طراحی یک نشانه و آرم برای خود می باشد تا بدین وسیله بتواند هویت و شخصیت اجتماعی خود را به دیگران معرفی نماید .

اصولا آرم یا نشانه مشخصه اصلی هویت سازمانی بوده و حکم امضاء و مهر آن را دارد . بنابراین طراحی یک آرم بایستی با احتساب تمامی جنبه های مختلف و بررسی دقیق صورت پذیرد. یک پوستر ، بروشور و یا یک صفحه از روزنامه که توسط هنرمند گرافیک صفحه آرایی شده است یک زمان کوتاهی را به خود اختصاص داده و سپس ، تصویر جدیدی جای آن را می گیرد اما یک نشانه اغلب دارای تاریخ مشخص و معینی نیست

گرافیک در عرصه تبلیغات:

زمانیکه از خواب بیدار می شویم و برای وزرش صبحگاهی تلویزیون را روشن می کنیم ، تبلیغ پفک نمکی ، سس سالاد ، شامپو ، جوراب ، بخاری ، یخچال و بسیاری از تبلیغات تلویزیونی را به ناچار می بینیم . وقتی از منزل خارج می شویم باز هم یک سری از تبلیغات بوسیله رادیو به گوش ما می رسد . در خیابان ها ، پشت اتوبوس ها ، سردرمغازه ها و یا به تابلوهای خیابانی که نگاه می کنیم همه و همه تبلیغات متفاوتی که روزانه با آن ها سروکار داریم . با وجود حجم فراوان تبلیغات و انواع محصولاتی که تبلیغ می شوند آیا تاکنون اندیشیده ایم  که چه میزان در امر تبلیغات موفق بوده ایم ؟ چقدر با این موضوع ، عملی و تخصصی برخورد می کنیم ؟ آیا می دانیم وضعیت عناصر درگیر با تبلیغ ، در کشور ما چگونه است؟ آیا برای حل مشکلات تبلیغات در کشور گامی برداشته شده است ؟

👇محصولات تصادفی👇

تاسیسات الکتریکی ساختمانی و صنعتی و طراحی سیستم ارت و برقگیر ساختمان پاورپوینت آنتروتوكسمي روانشناسی سازمانی پرسشنامه سبک های دفاعی (DSQ) پپتیدهای زیست فعال در غلات