👈 فروشگاه فایل 👉

مديريت در سازمانهاي مجازي

ارتباط با ما

... دانلود ...

مديريت در سازمانهاي مجازي

تحقيق مديريت در سازمانهاي مجازي

 متشکل از 20 صفحه ، در قالب word  قابل ويرايش و اماده پرينت

بخشی از محتوا ::

       دانش يكي از عوامل تاثيرگذار در كسب مزيتهاي رقابتي و منابع جمعي است. در سالهاي گذشته شاهد ظهور رويكردهاي بيشماري در زمينه مديريت دانش بوده ايم كه مديريت دانش در سازمانهاي مجازي ، يكي از رويكرد هاي جديد در اين زمينه است. تعاملات در حوزه مديريت دانش، پيچيده و شامل مذاكره،اشتراك، و به كارگيري دانش در همه ابعاد سازمان است.با رشد تكنولوژيهاي ارتباطي و به دنبال آن گسترش كاربرد سازمانهاي مجازي در محيط به شدت در حال تغيير امروزي و شكل گيري انبوه اطلاعات و دانش در آنها، ضرورت به كارگيري ابزارها و فرايندهاي مديريت دانش براي بهره برداري و كسب مزيت رقابتي به خوبي نمايان مي گردد.

واژه هاي كليدي: مديريت دانش، سازمان مجازي،مزيت رقابتي، دانش.

مقدمه:

     امروزه مرزهاي ثابت و مشخص سازماني به دلايل مختلف از جمله تغييرات گسترده در بازار (شكل و فرم، زمان پاسخ گويي، محل پاسخ گويي، كيفيت، خدمات پس از فروش و ... ) و عوامل موفقيت سازمانهاي كنوني ( سرعت، انعطاف پذيري، يكپارچگي، نوآوري و ...)  تغيير يافته و مرزهاي منعطف و متحرك جايگزين اين مرزهاي ثابت شده است.

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت تقارن در معماری (انسان،طبیعت،معماری) مبانی نظری كمال گرايي ، ابعاد و علل كمال گرايي آرمان هاي حكومت از ديدگاه امام علي ایین دادرسی مدنی فایل صوتی تخت جمشید